TWARZ

Jak zrobić ABS

Jak zrobić ABS

Trening brzucha to nie taka łatwa sprawa. Twoja wygrana zależy od tego jak podejdziesz do ćwiczeń mięśni brzucha.  Nie jest to łatwa sprawa, dlatego nie jest dla każdego. Jest dla osób, które chcą dobrze wyglądać oraz czuć się świetnie.  Zapraszamy do czytania !

Połóż się tyłem na macie, kettlebell trzymając za uchwyt nad klatką w prostych rękach. Nogi ugnij w kolanach i biodrach, stopy razem. Przenieś kettlebell za głowę tak daleko, jak tylko dasz radę. Zatrzymaj ruch i powoli wróć do pozycji startowej.

 Zamocuj pojedynczy uchwyt do wyciągu dolnego. Złap go prawą ręką i przyjmij na podłodze – twarzą do wyciągu – pozycję do deski, opierając się na lewym przedramieniu. Przyciągnij uchwyt do prawego barku i wróć do startu. W połowie serii zamień strony.

Zamocuj linę do wyciągu górnego. Złap końce liny i stań prawym bokiem do wyciągu, ciężar ciała przenosząc na prawą nogę (prawie jak w pozycji bokserskiej). Zrotuj korpus w lewo, przenosząc ciężar ciała na lewą nogę. Wróć do startu. W połowie serii zamień strony

Przyjmij pozycję do pompki, ręce rozstawiając na szerokość barków. Dynamicznym ruchem przyciągnij prawe kolano w stronę klatki piersiowej. Wróć do startu i wykonaj to samo drugą nogą. To jedno powtórzenie. Całość wykonuj jak najszybciej, nie dopuszczając do opadania bioder.

Zamocuj końce taśmy oporowej do wysokiego szczebla drabinki i przyjmij pozycję do pompki, tyłem do niej. Poproś kumpla, by pętlę taśmy zablokował o Twoje kostki – stopy powinieneś mieć wyżej niż głowę. Przyciągnij kolana do klatki, inicjując ruch mięśniami brzucha. Wróć do pozycji startowej.

Uklęknij na podłodze i złap rączki kółka. Zacznij przetaczać kółko daleko przed siebie, ale po drodze skręć delikatnie w prawo, zwiększając napięcie mięśni skośnych brzucha. Wróć do startu i wykonaj to samo na drugą stronę. To jedno powtórzenie. Jeśli bolą Cię kolana, podłóż pod nie złożony ręcznik.